En el Valle de Himnos ~ Infine... siamo un quartiere...!!!
Nella Valle degli Inni
~ Por fin ... somos un barrio ...!!!
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Με τη βοήθεια του Πανοικτίρμονος Θεού , από σήμερα είμαστε και πάλι κοντά σας ,μετά από τη διετή απουσία στην μπλογκόσφαιρα.
Με την επιστροφή μας , σας ανακοινώνουμε την διάθεση , να αποκτήσει το ιστολόγιό μας και άλλους συντάκτες για την καλλίτερη ενημέρωση και
πνευματική βοήθεια των αναγνωστών μας .
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι , όπως συμπληρώσουν τη φόρμα επικοινωνίας (κάτω δεξιά).

Σας περιμένουμε με χαρά!

Θεοτόκης
21/11/2014

ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Όσο με ωφέλησαν οι αρρώστιες , δε με ωφέλησε η άσκηση που , σαν μοναχός , έκανα τόσα χρόνια.
Γέρων Παΐσιος

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

ΟΜΙΛΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ Δ ΚΥΡΙΑΚΗΝ ΤΩΝ ΝΗΣΤΕΙΩΝ - Μρκ.Θ.17-

του π. Νικ. Φαναριώτη - Εφημ. Ι.Ν. Οσ. Λουκά Πατρών  για την  03-04-2011

((τούτο το γένος εν ουδενί δύναται εξελθείν ει μη εν προσευχή και νηστεία))  Μρκ.θ 29.
                                          
Το επεισόδιο συνέβη όταν ο Χριστός ήταν επάνω εις το όρος Θαβώρ μαζί με τους τρείς μαθητές, και οι υπόλοιποι εννέα τον περίμεναν στους πρόποδες, Τότε ένας πατέρας έφερε τον υιόν του, που εδαιμονίζετο, στους εννέα για να τον θεραπεύσουν. Οι μαθηταί απέτυχαν και αυτό τους προβλημάτισε…ΗΤΑΝ η πρώτη αποτυχία της πρωτόγονης  Χριστιανικής  Παιδείας  χωρίς  τον Χριστό.
Ήλθε στη συνέχεια ο Χριστός και αφ΄ενός θεράπευσε τον νέον και αφ΄ετέρου τους εξήγησε τον λόγο της αποτυχίας τους .

                        Α π ο τ υ χ ί α      τ η ς   π α ι δ ε ί α ς

Η αποτυχία των μαθητών του Χριστού να θεραπεύσουν τον νέο , σηματοδοτεί την αποτυχία της σημερινής Χριστιανικής Παιδείας να θεραπεύσει την νεολαία μας .Όλα τα μηνύματα που μας  έρχονται από παντού  φωνάζουν (θα έλεγα κραυγάζουν) ότι η νεολαία είναι άρρωστη, ψυχικά και σωματικά. Απόδειξις ότι συμπεριφέρεται σαν τον γέρο Μασούρα ,που πριόνιζε το κλαρί που καθόταν  πάνω από το  ποτάμι  και όταν κόπηκε, έπεσε μαζί του και πνίγηκε! Όλα τα  παιδαγωγικά μέσα, προγράμματα, δαπάνες, Γυμναστική, Αθλητισμός, δοκιμάστηκαν και  η κατάσταση γενικά  χειροτερεύει. Όμως ΟΛΑ; ΟΛΑ εκτός  από ένα την ΝΗΣΤΕΙΑ. τούτο το γένος (των δαιμονίων) εν ουδενί δύναται εξελθείν ειμή εν προσευχή και νηστεία.  Μρκ.θ 29                  είναι τρομερό λάθος ,για να μην πω συμφορά για την ορθόδοξη νεολαία, το ότι παραμερίστηκε συνειδητά από τα παιδαγωγικά προγράμματα το μάθημα της ΝΗΣΤΕΙΑΣ.
                             Τ ι   ε ί ν α ι   η  ν η σ τ ε ί α

Η νηστεία είναι Η ΠΑΙΔΕΙΑ του ανθρώπινου οργανισμού. ΔΗΛ. Η παιδαγωγική αγωγή του βιολογικού υποστρώματος του ανθρώπου. Που είναι γραμμένη στο  DNA του  ανθρωπίνου  σώματος.  Η νηστεία καθαρίζει και μεταμορφώνει τους  Ιστούς . Α ΚΑΡΡΕΛ Βραβείο Νόμπελ
Οι πρωτόγονοι άνθρωποι περνούσαν περιόδους πείνας  και όταν δεν υποχρεώνονταν σε πείνα από έλλειψη τροφής ,νήστευαν με την θέληση τους. Όλες οι (αιωνόβιες)  θρησκείες επιμένουν στο θέμα των νηστειών.
Η στέρηση τροφής  προκαλεί στην αρχή ένα αίσθημα εξαντλήσεως. Αλλά προκαλεί επίσης και την εκδήλωση μερικών φαινομένων που είναι πολύ σημαντικά. Η ζάχαρη του συκωτιού μπαίνει σε κίνηση, όπως και το λίπος των υποδερμικών αποθεμάτων, τα λευκώματα των μυών, των αδένων, των κυττάρων, του συκωτιού για να αναπληρώσουν την έλλειψη. 
Όλα τα άτομα διαθέτουν την δική τους ουσία, Τον δικό τους εξοπλισμό για να διατηρήσουν την ακεραιότητα του εσωτερικού τους περιβάλλοντος και της καρδιάς. (το DNA,RNA).  Α ΚΑΡΡΕΛ Βραβείο. Νόμπελ. Συγχρόνως όμως καθαρίζει και το μυαλό και το πνεύμα .Νους υγιής εν σώματι υγιεί  Έλεγε η σοφία των προγόνων μας. αλλά σώμα υγιές,  χωρίς νηστεία, ..γίνεται;.. δεν γίνεται     με ΤΙΠΟΤΑ.    ΔΗΛ η  Νηστεία  είναι  το απαραίτητο παιδαγωγικό μέσο που λείπει από την σημερινή (μοντέρνα) παιδεία και δεν μπορεί  να αγνοηθεί χωρίς την αποτυχία της, διότι τότε η ΠΑΙΔΕΙΑ είναι το: Αυτοκίνητο που του έφυγε ο ένας τροχός και κινείται με τους υπόλοιπους τρείς.  Και από ότι ξέρουμε πουθενά στην μοντέρνα  Παιδαγωγική δεν διδάσκεται το μάθημα της   Νηστείας. (της λείπει ένας τροχός)  (δημοτικό,  Γυμνάσιο, Λύκειο, Πανεπιστήμιο ούτε και στην ΙΑΤΡΙΚΗ σχολή). Όχι σαν εντολές (αποφασίζομε και διατάσσομεν) ,αλλά σαν έρευνα με όλους τους κανόνες της Επιστήμης και της  Παιδαγωγικής .
 
                         Ε κ κ λ η σ ι α σ τ ι κ ή    Π α ι δ ε ί α

Αντίθετα στην εκκλησιαστική ορθόδοξη Παιδεία, η Νηστεία είναι πρωτεύον μάθημα,  θεωρητικά και πρακτικά μέσα στο εορτολόγιο, ενιαίο για κληρικούς και λαϊκούς και μοναχούς  οι υπέρτερες νηστείες ,είναι σαν τον πρωταθλητισμό.
ει τις επίσκοπος η πρεσβύτερος ή διάκονος η υποδιάκονος η αναγνώστης ,η Ψάλτης ,την αγίαν Τεσσαρακοστήν ου νηστεύει, Ή Τετράδα ή Παρασκευή ,καθαιρείσθω .(εκτός ει μη δι ασθένειαν σωματικήν εμποδίζοιτο), εάν δε λα.ι.κός  ει αφοριζέσθω. Πηδάλιο Κανών ΞΘ.
έτσι εξηγείται η επί 2000 χρόνια επιτυχία της εκκλησιαστικής ΠΑΙΔΕΙΑΣ  (εν προσευχή και νηστεία).

                               Η    Π α ι δ ε ί α      ο λ ι σ τ ι κ ή

Η Παιδεία είναι ανάγκη να γίνει ολιστική. Ολιστική είναι όρος της μοντέρνας ιατρικής 1970. και ολιστική δεν  μπορεί να γίνει η Παιδεία  χωρίς το μάθημα της Νηστείας.
Το γένος των δαιμονίων που βασανίζει την Νεολαία μας δεν διώχνεται χωρίς προσευχή και Νηστεία:  Δηλ. Αν δεν ξαναμπεί ο τροχός που έφυγε στο όχημα της Παιδείας  δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΑ . τούτο το γένος εν ουδενί δύναται εξελθείν, ει μη εν προσευχή και νηστεία.    Όσο εξακολουθούμε  να το αγνοούμε  αυτό  θα πηγαίνουμε  από το κακό στο  χειρότερο.

                                                  ΑΜΗΝ
Υστερόγραφο
τα παιδιά τρέφονται συνήθως ,με μαλακές  τροφές ,με γάλα, με χυλούς. Ούτε τα σαγόνια τους, ούτε τα δόντια τους, ούτε οι μύες τους εργάζονται αρκετά. Το ίδιο ασφαλώς συμβαίνει και με τους αδένες και τους μυς του πεπτικού συστήματος.
Η συχνότητα ,η ρυθμικότητα και η αφθονία των  γευμάτων, στα παιδιά  της εποχής μας ,αχρήστευσαν μια λειτουργία, που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιβίωση των ανθρώπινων φυλών:  την ικανότητα, δηλαδή, της προσαρμογής στην έλλειψη τροφής - Αλέξης Καρρελ Β. Νομπελ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου