En el Valle de Himnos ~ Infine... siamo un quartiere...!!!
Nella Valle degli Inni
~ Por fin ... somos un barrio ...!!!
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Με τη βοήθεια του Πανοικτίρμονος Θεού , από σήμερα είμαστε και πάλι κοντά σας ,μετά από τη διετή απουσία στην μπλογκόσφαιρα.
Με την επιστροφή μας , σας ανακοινώνουμε την διάθεση , να αποκτήσει το ιστολόγιό μας και άλλους συντάκτες για την καλλίτερη ενημέρωση και
πνευματική βοήθεια των αναγνωστών μας .
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι , όπως συμπληρώσουν τη φόρμα επικοινωνίας (κάτω δεξιά).

Σας περιμένουμε με χαρά!

Θεοτόκης
21/11/2014

ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Όσο με ωφέλησαν οι αρρώστιες , δε με ωφέλησε η άσκηση που , σαν μοναχός , έκανα τόσα χρόνια.
Γέρων Παΐσιος

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008

ΕΝ ΑΡΧΗ...

Και αρχίζοντας , πρέπει να κάνουμε την τιμή -ως δει- , αλλά μάλλον τιμή μου είναι , σε κάποιο πρόσωπο που τόσο πολύ ευλαβούμαι και αγαπώ , να πάρει την πρώτη θέση σ'αυτό το απλό ιστολόγιο...
Ο λόγος για την αξίως πανυπερευλογημένη , ενδοξη , αειπάρθενο , Θεοτόκο Μαρία , την "ως άξιον εστίν μακαρισθείσαν υπο Γαβριήλ του Αρχαγγέλου εν τη κοιλάδι του Άδειν".


Τα όμορφα χρόνια της εφηβείας μου , τα πέρασα στο περιβόλι Της , φοιτώντας στην Αθωνιάδα Εκκλ. Ακαδημία , κατά τα οποία , εισέπραξα κάθε ευλογία αφειδώς , χάριτί Της , και πλείστα εφόδια πνευματικά , για την μετέπειτα πορεία μου.

Η εικόνα που παραθέτω , είναι πόνημα αγνώστου συμμαθητή μου , η οποία φυλάσσεται στο Ιερό Βήμα της ανωτέρω Σχολής , την οποία προσκυνούσα λίγο πριν αναλάβω τα καθήκοντα του Τυπικαρίου καθ'εκάστην Ακολουθίαν , απ' όπου και της έδωσα το όνομα "Τυπικάρισσα" .

Εξ άλλου , την ονόμασα και "Μητέρα" , καθότι , με τη λήξη καθε Ακολουθίας , την προσκυνούσα και πάλι , για να πάρω την Ιερά Ευχή Της , ενθυμούμενος πάντα την ευχή της βιολογικής μητέρας μου : Στην ευχή του Θεού και της Παναγίας παιδί μου !
Αυτής την ευχή και τώρα ζητώ , καθιστώντας την ως πρώτο θέμα και θέαμα , και εύχομαι απο μέσης καρδίας , σε όσους διάβασαν αυτή μου την αφιέρωση , να έχουν πλούσια την Χάρη της και την Ευλογία.
Με τη χαρά της ικανοποίησης
Θεοτόκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου